Monday, 14 May 2007

A Picture Paints A Thousand Words







CHAMPIONS

7 comments:

Liverpool's Fan said...

Assala mu alaikum..
MAN U Jersey Sponsor = AIG
AIG =
Almost
In
Greece

Jangan marah KTN...

tokasid said...

Che'gu:

Ni perumpamaan yg aku tak tau sesuai ka dak.
KTN sokong MU
PakLah sokong MU.
KTN orang Penang.
PakLah orang Penang.
KTN suka nasi kandaq
PakLah suka nasi kandaq
Jadi: KTN=PakLah.

Ada betoi ka che'gu?
(wuih...nampak berasap kot telinga tu dah noo...)

Kata Tak Nak said...

Takpa asal kan bukan Carlsberg. Dah lama berhenti buat kerja tu. Anyway good luck to Liv you are gonna need it, lots of it. Tahun depan macam mana buleh dapat no 3 tak?

Kata Tak Nak said...

Berasap kot telinga? Berasap kot pungkok. Alah Pak Lah tau apa pasai bola, dia ikut kata menantu dia tu. Masa aku minat MU budak kanyaq tu tak ada lagi. Pak lah mana tau makan nasi kandaq, dia makan kuih apa tu tang Hamidah bagi?

zewt said...

AIG... Always In Glory!!!!!

mob1900 said...

KTN rubbing it in!
kekekek

Kata Tak Nak said...

Zewt, Mob1900.
Thanks for coming to the rescue. It is strange you know this Liverfool people. they do not realise that they are not even 2nd best, you know the kind of team there just to make the numbers.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive