Friday 11 September 2009

Datuk Siri ada cakap.

Reporter: Datuk, apa komen Datuk tentang peluang "President's Men" dalam pemilihan party yang akan datang ini?

DS: Ehem, ehem, please ah, saya Datok Siri tau bukan Datok saja. itu Datok Siri sikit atas pada itu Datok tau. Lain kali sikit kasi baca saya punya biodata tau jangan jadi surupa itu wartawan tatau Karpal Singh apa party mari. Wokey, Saya punya calon-calon sumua bagos punya worang tuntu minang punya. Dia worang tadak surupa itu Subra punya worang, tadak kelas punya.

Reporter: Jadi DS confident, orang-orang DS akan menang?

DS: Sudah tuntu minang punya. Saya misti kasi menang punya. Surupa hari hari itu matahari sana timur punya dekat ada naik punya, tuntu minang.

Reporter: Tapi Dr. M ada buat kenyataan yang nampaknya tidak menyokong DS? Tidak kah ini akan mempengaruhi minda perwakilan?

DS: Dr M? Sapa itu Dr.M? Dr Muniandy ka? Apa dia itu Tohan ka? Saya sapa? Saya Samy, surupa Tohan jugak la itu Samy. Apa pasai dia mau tarok dia punya busar punya hidong dalam saya punya party punya hal? Saya tau dia India jugak mari tapi apa pasai dulu dia tamau join MIC? Apa pasai dia join UMNO? Sudah join UMNO jaga UMNO punya hal la. Jangan kasi campor MIC punya hal. Busuk punya orang tua.

Reporter: Tapi mungkin kah kenyataan Dr M akan mempengaruhi perwakilan nanti?

DS: Cit cit cit, tadaaaak la. Itu perwakilan sumua tau sapa itu Dr M? Orang sakit perot pun dia tak bole kasi ubat apa punya Dr ini? Dr ayam ka? Itu perwakilan sumua tau Dr M tadak bikin apa pun sama worang India ini negeri punya dalam, dia worang sumua binci sama itu Dr M. Dia worang sumua manyak sayang sama saya jugak. Mana saja saya pigi, dia worang menjerit, Samy, Samy, Samy, we love you. Saya manyak haru biru sudah jadi saya punya jantong. Dia worang manyak sayang sama saya. Apa macam saya punya worang bole kalah ini macam kalu?

Reporter: Tapi DS sendiri kalah di Sungai Siput?

DS: Dei mana saya ada kalah sana? Saya tadak minang, bukan saya kalah. Saya tadak minang pasai itu worang sudah manyak marah sama itu Pa Lah. Pa Lah punya pasai saya tadak minang. Kisian sama saya. Manyak India punya worang manyak sideh saya tadak minang. Ada yang sudah jadi gila dan ada yang dia sindiri punya diri sudah kasi bunoh. Tengok dia worang ada manyak sayang sama saya.

Reporter: Ada laporan yang mengatakan yang dulu ada seorang telah menipu dalam pemilihan party dengan mencuri 30 undi Subra yang menyebabkan kemenangan DS.

DS: Lu bole picaya ka itu cirita? Tadak la, mana ada. Actually, dia ada curi saya punya wundi itu pasai saya sudah sikit miss mau kalah tapi itu Tohan atas sana mau kasi saya minang jugak. Jangan picaya ini punya cakap sumua, apa pasai isekarang baru mau cakap. kalu itu kertas wundi bole hidop dia sudah ada cucu la. Cit itu cirita lama la, sudah busuk punya. Tamau cakap la itu lama punya cirita.

Reporter: Apa komen Datuk tentang kemelut dalm MCA sekarang?

DS: Aisay, apa pasai tanya sama saya ini worang punya cirita? Nanti dia worang cakap saya sudah tangan sudah campor dia worang punya hal punya dalam, tapi ah, saya mau kasi tau sama lu ah, ini woff the record la, tamau kasi cirita sama lain worang la, saya rasa itu MCA sudah mau jatoh la. Itu Tee Keat sudah mau mati la, tadak surupa MIC, manyak kuat punya party, tak bole goncang punya. Tamau kasi print ah? Okay saya manyak kirja ada.

Reporter: Last question DS, apa peluang BN dalam PRK Bagan Pinang?

DS: Cit, apa bodoh punya soalan mau tanya. Itu undi pos tengok la, ta payah tanya punya.

12 comments:

Kerp (Ph.D) said...

hehe...tok samy kita dah kecut perut, former boss endorse his enemy. i think even sothi cannot be considered as president's man. he went against his wish, now samy sudah murka...

Shalehudin said...

Allo Samy..
Itu worang cakap, itu wakil rakyat be end wakil pos.. ada butut ka..?

Sammy said...

Hee!hee!heee!

If Subra wins, Samy will have hart-attack!

aravind said...

U speak the 'samy' lingo very well lah. Ha! Ha! Ha!

Unknown said...

Kerp,
All of them are vultures, there are only friendship of convenience.

Unknown said...

Din,
Ya ada jugak sebab kalu itu Pos laju tadak sampai itu BN punya wakil rakyat buleh hantar itu surat tapi ada sikit charge la.

Unknown said...

Samson,
There is a very good chance that the President's men are in for for shock unless of course some ballots go missing again.

Unknown said...

Ravi,
I say man, the UM Linguistics department is coming up with a degree course in Samy Lingology la.

Sammy said...

Cheh! All the President's men win again...wat a boring affair! Well at least this will be the end of MIC in the next GE :)

Unknown said...

Party belum abis lagi since last nite.Hidup MIC.MIC bole.SB tau la mana dia orang enjoy.The only thing he has not said that I know of is "Saya tuhan jgn main main dgn saya.MIC saya punya".Those dunggus know what they are up against still mau lawan sama dia.Dei! pooor..dah.Next GE kita tunggu dan lihat.still long way to go.If don't stir up up the tempo every now & there from now until GE, orang Malaysia, I mean everyone, akan mudah lupa.

Unknown said...

Samson,
Yeah looks like it. Looks like something good is coming out of this.

Unknown said...

Tok Jack,
I am sure Samy will be doing the pole dance at the party.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails